vineri, 26 iulie 2013

De ce se află Gigi Becali în închisoare?

Am urmărit și eu ce s-a întâmplat cu Gigi Becali și nu am prea înțeles de ce se află astăzi în închisoare.

Cu ce a greșit Gigi Becali? Si-a recuperat mașina de la niste hoți, a dorit să premieze o echipă de fotbal și a făcut o afacere cu un teren. Nu mi se pare nimic anormal până aici, în afara faptului că le-a dat vreo două peste cefe hoților masinii.

Gigi Becali

Unii au omorât 4-5 oameni în accidente rutiere și sunt liberi. Rudele acelor victime au rămas distruse pe viață. Și atunci? De ce a fost închis tocmai Gigi Becali? De ce nu s-a ales, măcar, varianta condamnării cu suspendare?

Nu stau eu să-i judec temperamentul lui Gigi Becali, toți avem defecte. Ce mă interesează pe mine la omul ăsta este faptul că a ajutat foarte multă lume amărâtă, a donat milioane de euro călugărilor de la Sfântul Munte Athos, a construit case pentru săraci și, mai presus de toate, l-a mărturisit pe Domnul nostru Iisus Hristos în gura mare, oricând, oriunde. Nu sunt toate acestea fapte care-l transformă pe Gigi Becali într-un adevărat creștin?
"Căci precum trupul fără suflet mort este, astfel şi credinţa fără de fapte, moartă este"
Sfântul Apostol Iacov (2:26)

Gigi Becali a apărat puternic credința ortodoxă intrând în conflict direct cu atei, masoni, LGBT-isti, anticreștini de prin media, penticostali, neoprotestanți și cu alții asemenea. La averea pe care o avea putea sta liniștit fără să deranjeze pe nimeni, plimbându-se ca un boier prin toată lumea. Câți n-am fi făcut așa?

Gigi Becali

Iată ce declarau călugării români de la Sfântul Munte Athos după arestarea lui Gigi Becali:
"Am fost tare mahniti sa auzim ca domnul Becali a ajuns intr-o astfel de situatie. Aici este clar ca a existat multa dusmanie. Dansul ne-a ajutat financiar de fiecare data. Eu am primit din partea dansului, pentru ridicarea schitului, aproape 200.000 de euro. Este un om cu mare credinta in Dumnezeu. Noi, calugarii romani, ne vom intalni pentru face slujbe pentru dansul. Oricum, noi il amintim deja la toate slujbele"
Pe cine a deranjat Gigi Becali atât de mult? Gigi Becali se află în închisoare din cauza credinței ortodoxe? Era Gigi Becali un ortodox prea vocal? Cei de la Bruxelles au vreo legătură cu povestea asta urâtă? Mulți incep acum să-și pună întrebări.

M-am gândit să scriu acest text după ce am citit articolul "De ce SISTEMUL a vrut ca GIGI BECALI sa fie la INCHISOARE?", un articol pe care vă invit să-l citiți.

Niciun comentariu:

Subscriere email

Introduceți adresa email:

Delivered by FeedBurner